Final Boss VI

Final Boss IV-02

CATALA / CASTELLANO

Aquest novembre tens una cita a la Palma de Reus. Dos dies per gaudir del gaming en estat pur. Torna el FINAL BOSS i ja es La 6a edició!

Un cop més amb 3 tipus de tornejos diferents (clàssic, rei de la pista i New Record!), Free Play, concursos, i com a novetat una «sala Arcade» amb experiencies Retro, jocs musicals i moltes sorpreses!

QUAN? Dissabte 25 i diumenge 26 de novembre de les 3 de la tarda a les 9 de la nit.

QUANT? És un esdeveniment gratuït, l’entrada i totes les activitats que s’ofereixen no et costaran res!

ON? A la sala polivalent del recinte de La Palma de Reus. Entrada per la porta del darrere (Passeig Mata, 4, cantonada Passeig Mata amb C/ de Castellvell).

Recorda, el 25 i 26 de novembre de 15:00 a 21:00 t’esperem a la Palma de Reus amb nous tornejos, concursos i molta, molta diversió!

INFORMACIÓ
HORARIS I INSCRIPCIONS 
TIPUS DE TORNEJOS
COM ARRIBAR

Seguiu atents al facebook i a la web!

Happy gaming!

CASTELLANO

¡Este noviembre vuelve el FINAL BOSS y con buenas noticias! Ampliamos el acontecimiento y abrimos dos días para disfrutar del gaming en estado puro.

El próximo 28 de noviembre tienes una cita en la Palma de Reus. Dos días para disfrutar del gaming en estado puro. Vuelve el el FINAL BOSS ¡ y ya es la 6a edición!

Una vez más con 3 tipos de torneos diferentes (clásico, rey de la pista y New Record!), Free Play, concursos y como novedad una «Sala ARCADE» con experiencias Retro, juegos musicales y muchas sorpresas!

¿CUANDO? Sábado día 25 y domingo 26 de noviembre de las 3 de la tarde a las 9 de la noche.

¿CUANTO? Es un acontecimiento gratuito, ¡la entrada y todas las actividades que se ofrecen no te costarán nada!

¿DÓNDE? En la sala polivalent del recinto de La Palma de Reus. Entrada por la puerta trasera (Paseo Mata, 4, esquina Paseo Mata con C/ de Castellvell).

Recuerda, El 25 y 26 de noviembre de 15:00 a 21:00 te esperamos en la Palma de Reus con nuevos torneos, concursos y ¡mucha, mucha diversión!

INFORMACIÓN
HORARIOS Y INSCRIPCIONES
TIPOS DE TORNEOS
COMO LLEGAR

¡Seguid atentos al facebook y a la web!

¡Happy Gaming!