Tornejos Final Boss IV

CATALA / CASTELLANO

En aquesta quarta edició del Final Boss hi haurà noves modalitats de tornejos. Vols saber com funcionen?, aquí les tens explicades:

  • Clàssic: Torneig clàssic amb eliminatòries i estructura d’arbre. L’aspirant que derroti tots els seus contrincants fins a la final serà el guanyador del torneig.
  • Rei de la pista: El torneig té una durada de 30 minuts en els quals els aspirats juguen per ordre de fila: el que guanya la partida segueix jugant i el que perd ha de passar el comandament. Durant els 30 minuts que dura el torneig els aspirants es poden tornar a posar a la fila, tenen tantes oportunitats com el temps ho permeti. Quan s’arriba al minut 30 el que guanya l’última partida guanya el torneig.
  • New Record: Torneig que transcorre durant tot l’esdeveniment. Es trobaran consoles dins la zona de free play que oferiran aquesta modalitat de torneig. Els aspirants podran jugar tantes partides com vulguin al llarg de l’esdeveniment. Aquell que al final de la nit hagi aconseguit la puntuació més alta serà el guanyador.

 

CASTELLANO

En esta cuarta edición del Final Boss habrá nuevas modalidades de torneos. Quieres saber como funcionan?, aquí las tienes explicadas:

  • Clásico: Torneo clásico con eliminatorias y estructura de árbol. El aspirante que derrote todos sus contrincantes hasta la final será el ganador del torneo.
  • Rey de la pista: El torneo tiene una duración de 30 minutos en los cuales los aspirados juegan por orden de fila: el que gana la partida sigue jugando y el que pierde tiene que pasar el mando. Durante los 30 minutos que dura el torneo los aspirantes se pueden volver a poner a la fila, tienen tantas oportunidades como el tiempo lo permita. Cuando se llega al minuto 30 el que gana la última partida gana el torneo.
  • New Record: Torneo que transcurre durante todo el evento. Se encontrarán consolas dentro de la zona de free play que ofrecerán esta modalidad de torneo. Los aspirantes podrán jugar tantas partidas como quieran a lo largo del evento. Aquel que al final de la noche haya conseguido la puntuación más alta será el ganador.

2 Comments

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *