Irasshai Summer Fest 2022

Final Boss VIII xarxes_Facebook portada

CATALÀ / CASTELLANO

Vine la Palma de Reus el dissabte 16 de Juliol a celebrar l’estiu amb nosaltres! Torna Irasshai un cop passada la pandèmia amb un festival d’estiu completament gratuït, que uneix les idees dels dos nostres grans esdeveniments, el Cosplay Contest i el Final Boss. Irasshai Summer Fest estarà ple d’activitats de videojocs, anime i cosplay!

De la mateixa manera que els anteriors «FINAL BOSS», podràs jugar tot tipus de videojocs amb nosaltres! Jocs com ja poden ser de lluita, musicals, «arcade», entre d’altres. Prova tots els jocs que vulguis i/o competeix en els nostres torneigs i concursos (amb inscripció prèvia). A més, en totes les activitats de competir, Torneigs, Concursos, Rei de la pista i New Record, haurà un premi pel guanyador!!

Seguint la tradició dels anteriors “Irasshai Cosplay Contest”, farem un concurs de cosplay on es decidirá el millor cosplay del dia. Com a novetat, hi haurà exhibicions de ball KPop i «random dance» a l’escenari gràcies als companys de One Shoot. No te’ls perdis!

Tret d’això, podràs guanyar premis superant els reptes de «trivial» d’anime i videojocs! Posa a prova el teu ritme ballant al Dance Dance Revolution, sortint a ballar en l’escenari i tocant música al Taiko; reposa forçes menjant plats japonesos, i de passada, emporta’t algun souvenir del teu anime preferit.

QUAN? Dissabte 16 de juliol de les 11 del matí fins a les 9 de la nit.

PREU? És un esdeveniment gratuït, l’entrada i totes les activitats que s’ofereixen no et costaran res!

ON? A la sala polivalent del recinte de La Palma de Reus. Entrada per la porta frontal (final del Carrer Ample).

Recorda, el 16 de julio de 11:00 a 21:00 t’esperem a la Palma de Reus amb nous tornejos, concursos i molta, molta diversió!

INFORMACIÓ
HORARIS I INSCRIPCIONS 
TIPUS DE TORNEJOS
COM ARRIBAR

Seguiu atents a les xarxes socials i a la web!

A gaudir de l’estiu!

Ilustració del cartell dibuixada per: @hylianzs

 

CASTELLANO

Ven a la Palma de Reus el sábado 16 de Julio a celebrar el verano con nosotros! Vuelve Irasshai una vez pasada la pandemia con un festival de verano completamente gratuito, el cual une las ideas de nuestros dos eventos, Cosplay Contest y Final Boss. Irasshai Summer Fest estará lleno de actividades sobre videojuegos, anime y cosplay!

De la misma manera que los anteriores «FINAL BOSS», podrás jugar todo tipo de videojuegos con nosotros, entre los cuales encontrarás juegos de lucha, musicales, «arcade», entre otros. Prueba todos los juegos que quieras y/o compite en nuestros torneos y concursos (con inscripción previa). Además, todas las actividades de competir como los torneos, concursos, Rey de la pista y New Record, tendrán un premio para el ganador!!!

Siguiendo la tradición de los anteriores “Irasshai Cosplay Contest”, haremos un concurso de cosplay donde se escogerá el mejor cosplay del evento. Como novedad, tendremos exhibiciones de bailes KPop y «random dance» al escenario, gracias a los compañeros de One Shoot. No te los puedes perder!! 

Aparte, podrás ganar premios participando y superando los retos de «trivial» de anime y videojuegos! Pon a prueba tu ritmo bailando en el Dance Dance Revolution, saliendo a bailar en el escenario y tocando música en el Taiko; repón fuerzas comiendo platos japoneses, y de pasada, llevate algún recuerdo de tu anime favorito.

¿CUÁNDO? Sábado día 16 de julio, de las 11 de la mañana a las 9 de la noche.

¿PRECIO? Es un acontecimiento gratuito, ¡la entrada y todas las actividades que se ofrecen no te costarán nada!

¿DÓNDE? En la sala polivalente del recinto de La Palma de Reus. Entrada por la puerta frontal (final del Carrer Ample).

Recuerda, El 16 de julio de 11:00 a 21:00 te esperamos en la Palma de Reus con nuevos torneos, concursos y ¡mucha, mucha diversión!

INFORMACIÓN
HORARIOS E INSCRIPCIONES
TIPOS DE TORNEOS
COMO LLEGAR

¡Seguid atentos a las redes y a la web!

¡A disfrutar del verano!

Ilustración del cartel dibujada por: @hylianzs